niedziela, 1 marca 2015
szkoła Gosi

Moja szkoła jest niewielka, lecz mam o niej raczej pozytywne zdanie. Chodzę do prywatnej szkoły i czuję się bardzo bezpieczna (nawet za bardzo). Na przerwach wolę bawić się z dziewczynami, taka już jestem. Lubię chłopców, ale wolę dziewczyny, lepiej się z nimi dogaduje, mam swoich kolegów gdzie indziej. Uwielbiam się bawić  - właśnie to najbardziej lubię w szkole :). Moje ulubione przedmioty to: wf, historia, matematyka, technika i plastyka. Najbardziej nie lubię przyrody, nie dlatego, że pan jest niefajny, tylko przedmiot mnie nie ciekawi. Teraz zamknijcie oczy i postarajcie sobie wyobrazić moją szkołę. Niestety nie ma podwórka, to jej wada. Oprócz tej wady ma dużo zalet, na przykład jest bardzo kolorowa, nie jest zniszczona, ponieważ ma tylko 20 lat. Klasy są małe, nauczyciele zazwyczaj mili. Moi nauczyciele to: Pani Agnieszka- matematyka, Pani Ania- polski, Pan Michał i Pani Basia-wf, Pan Marek-historia :), Pan Tomek- przyroda, Pani Olga- plastyka, technika, muzyka, Pani Ania, Pani Kasia, Pani Małgosia- angielski, Pani Klaudia- niemiecki, Ksiądz Józef- religia i Pan Darek od informatyki to mój wychowawca.


Szkoła za 100 lat? Wyobrażam sobie to tak... Biała szkoła prawie cała ze szkła, bardzo jasno, elektroniczne dotykowe biblioteki, na stołówce zamiast stołów i kucharek tablet do wpisywania, co byś zjadł, a jak wpiszesz, to wyskakuje to, co chcesz, jedzenie pyszne, wszystko  najlepsze dla dzieci. W klasach tablety zamiast książek i ogromna tablica do oglądania filmu. Nauczyciel robi wszystko, o co uczeń poprosi, oprócz złych rzeczy. Podwórko ogromne - plac zabaw, boisko do piłki nożnej, siatkówki, tenisa i koszykówki. Ogromny basen kryty i odkryty.Wielka hala, na której odbywają się zajęcia sportowe 3 razy w tygodniu. Na wejściu fontanna. Wolne dni to: piątek, sobota i niedziela. Dodatkowe zajęcia to: taniec, śpiew, piłka nożna, sport, zajęcia teatralne i kulinarne. Test tylko pod koniec roku. Wszyscy bardzo mili i pomocni. Szkoła wspaniała dla dziecka w każdym wieku. Szczerze -  wolę chodzić do szkoły za 100 lat:) !!!


















0 komentarze:

Prześlij komentarz