Moja szkoła

czwartek, 5 marca 2015

Cześć, mam na imię Szymon i chcę Wam opowiedzieć o mojej szkole, która mieści się w Sosnowcu przy ul.Dziewiczej, jest to szkoła prywatna. Uczęszczam do niej od klasy pierwszej, dzisiaj jestem w klasie IV. W mojej szkole mieści się przedszkole, szkoła podstawowa oraz gimnazjum - z zewnątrz jest kolorowa, ale mała.
Na parterze mieści się przedszkole, sekretariat oraz mała sala gimnastyczna, na I pietrze uczą się klasy od  I do trzeciej, na II piętrze mieści się moja klasa i pozostałe sale oraz hol, na III piętrze uczy się gimnazjum. Lubię swoją szkołę, bo mam fajną klasę oraz wychowawcę. Uczą mnie świetni nauczyciele, którzy zawsze chętnie pomagają.


Moja szkoła za 100 lat?

 Nie wiem, czy będzie istnieć, ale na pewno  nie będziemy nosić książek ani zeszytów. Będziemy uczyć się zdalnie przez internet. Może nauczycieli zastąpią roboty? Wakacje będą trwać na pewno dłużej niż obecnie.  Jeżeli tak będzie wyglądać szkoła, to nie będę się spotykać z moimi kolegami z klasy, tak więc wolę obecną szkołę i miło spędzać w niej czas.


                                                                                       Pozdrawiam Szymon


0 komentarze:

Prześlij komentarz