niedziela, 19 października 2014
JESTEM GOSIA, mam 9 lat, mieszkam z mamą Magdą  i  tatą Pawłem.
Interesuję się jazdą konną ,zwierzętami i uwielbiam podróżować.Byłam z rodzicami w wielu ciekawych miejscach. Podobały mi się wyspy greckie i Las Vegas. Do mojej rodziny należy również czarny pies Roksana rasy cocker spaniel. 
Moją ulubioną gwiazdą jest Martina Stoessel, która występuje w filmie,,Violetta''.
Lubię też Bridgit Mendler grajacą w ,,Powodzenia Charlie''!


TO MARTINA STOESSEL:



TO MÓJ PIES ROKSI PO FRYZJERZE:

TO JA Z KONIEM:

4 komentarze:

naszaalfa pisze...

Też lubię Martine stoesel twój pies jest fajny a konie są super

naszaalfa pisze...

Gosia jesteś super.

naszaalfa pisze...

Super wyszłaś na tym zdjęciu z koniem a twój piesio jest mega słodki!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

naszaalfa pisze...

gosia jesteś fajna jak twój pies!!!!

Prześlij komentarz