Cześć tu Michał.

wtorek, 3 marca 2015

Cześć, tu Michał. Opowiem  Wam o mojej szkole.


Moja szkoła jest bardzo ładna. Ściany budynku są  koloru czerwonego i pomarańczowego. W środku znajdują się trzy piętra i wiele sal lekcyjnych. W kilku klasach znajdują się  tablice multimedialne. W szkole prawie wszyscy się znają i jest bardzo mało dzieci. W mojej klasie jest 9 chłopców i 7 dziewczyn.  Na holu jest wywieszone nazwisko szczęśliwego ucznia, który w danym dniu nie pisze kartkówek i testów. Nazwisko jest losowane przez samorząd uczniowski. Szkoła ma dużą stołówkę, gdzie są pyszne rzeczy do jedzenia np: kluski na parze lub rosół. Mamy salę gimnastyczną z drabinkami i materacami. W piątki jeździmy na halę. 



 



Bardzo lubię moją szkołę!!!


Moja szkoła za sto lat.

Szkoła ma kolor niebieski i pomarańczowy. Zamiast nauczycieli są roboty, które wlewają kubły z matematyką i wiedzą z innych przedmiotów  do mózgu. Szkoła ma sto pięter, a na nie wjeżdża się windą albo wchodzi się przez ścianę. Uczniowie na początku roku dostają kombinezony, które umożliwiają przejście przez ścianę. Nie można przynosić piórników, bo to zabronione. Zamiast tego są mega ołówki, które piszą za ciebie. Na stołówce jemy potrawkę z ułamków, zupę z  kształtami i befsztyk z pieczonego minusa. Naszą najciekawszą lekcją jest łowienie ułamków z wody. Możemy wyjść ze szkoły w każdym momencie, ale ten kto wyjdzie bez pytania, zostanie ukarany.




















1 komentarze:

naszaalfa pisze...

ja widziałem tego robota

Prześlij komentarz