niedziela, 8 marca 2015
Szkoła dziś i za sto lat. 

 Cześć! To znowu ja, Karolina. Opowiem Wam, jak według mnie wygląda nasza szkoła teraz, a jak będzie wyglądała za sto lat. 
         Moja szkoła jest niewielkim trzypiętrowym budynkiem z placem zabaw dla przedszkola na zewnątrz. Szkoła jest cała czerwono-żółto-pomarańczowa. Na parterze jest: kuchnia, jadalnia, sekretariat, pokój dyrektorek, przedszkole i szatnia. Na pierwszym piętrze są klasy 1-3. Na drugim piętrze są klasy 4-6 i świetlica dla starszych. Na trzecim piętrze jest gimnazjum i sala informatyczna. Mamy też w szkole kółka np: kulinarne, plastyczne, fotograficzne itp. Co roku wyjeżdżamy na zieloną szkołę, zazwyczaj nad morze.
         Ciekawe jak wyglądałaby szkoła za sto lat? Ja sądzę, że w ogóle nie będzie szkoły! Dzieci uczyłyby się wirtualnie przy pomocy tabletów, komputerów lub telefonów. Nie chciałabym mieć takiej szkoły, wole naszą, bo w niej mam przyjaciół, a w szkole przyszłości nie znałabym nikogo. 

 NASZA SZKOŁA

hosting 

 JEDNO Z WIELU URZĄDZEŃ PRZYSZŁOŚCI
  hosting 



 

0 komentarze:

Prześlij komentarz