Moja szkoła

poniedziałek, 9 marca 2015

  Nazywam się Tymek Bednarek. Opowiem Wam o mojej szkole. Budynek szkoły ma 4 piętra. Na parterze jest stołówka, sekretariat, gabinet Pani Dyrektorki i przedszkole. Na pozostałych piętrach znajdują się klasy lekcyjne, moja mieści się na 2 piętrze. Świetlica znajduje się w sali klasy 5. W piątki oglądamy tam filmy. Bardzo lubię swoją szkołę i swoich kolegów, z którymi się bawię na przerwach.

SZKOŁA ZA STO LAT
Według mnie za 100 lat nie będzie książek, tylko kaski, które będą Ci wysyłać wiedzę bezpośrednio do mózgu. W klasach nie będzie nauczycieli, tylko ich hologramy, które będą nadzorować uczniów. Na lekcji techniki uczniowie będą konstruować roboty, a na historii podróżować w przeszłość dzięki wehikułowi czasu. Dzieci, na przerwach zamiast biegać na podwórku, będą latać na lewitujących fotelach. 

Nauka w takim miejscu  może byłaby ciekawa, ale ja wolę swoją teraźniejszą szkołę!!!


0 komentarze:

Prześlij komentarz