Lubię moją szkołę

wtorek, 3 marca 2015

           Ta szkoła nie zawsze była moją szkołą. Dawniej chodziłem do innej szkoły, a teraz do PSP5. Moja szkoła jest niewielka, ale bardzo fajna. Składa się z przedszkola, szkoły podstawowej i gimnazjum. Do tej szkoły chodzi moja siostra, mój brat i ja, nie licząc moich przyjaciół.  Z  zewnątrz jest kolorowa, a w środku ma dużo małych klas, w których uczą się dzieci.
            Niestety za 100 lat szkoła nie będzie taka sama jak dziś. Dzieci będą uczyć się przez internet. Może nie będzie książek, a może będą nas uczyć roboty? Kto to wie? Ja nie chciałbym, żeby tak było, bo bylibyśmy bardzo samotni. Nie wiadomo, może tak będzie. Ja wolę, żeby szkoła była taka jak teraz.

                                                                                                                    
                                                                                                                         Kajetan Samek

0 komentarze:

Prześlij komentarz