sobota, 18 października 2014
 Cześć, jestem Miłosz. Mam 10 lat i mieszkam w Czeladzi. Chodzę do klasy 4 alfa. Lubię filmy z serii Transformers. Oglądałem część 1, 2, 3 oraz 4. Podoba mi się też bajka pod tytułem "Max Steel". Moją ulubioną postacią z tej bajki jest Dred. Lubię także czytać książki o Mikołajku i Gwiezdnych wojnach. Interesuję się też piłką nożną, siatkówką, squashem, hokejem oraz koszykówką. Za to niezbyt lubię pływać.










                                                                                                    Oto Dred 




 



Chciałbym mieć takie auto







A to Megatron .




Nikt nie jest lepszy ode mnie w  informatyce! - oprócz pana Darka

3 komentarze:

naszaalfa pisze...

kłamiesz

naszaalfa pisze...

kłamiesz ty mały zły komputerowcu ja jestem lepszy

naszaalfa pisze...

sam jesteś mały!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Prześlij komentarz