Moje Święta

wtorek, 6 stycznia 2015
Witam Wszystkich w nowym roku.

W tym poście opiszę Wam, jak wyglądały Święta Bożego Narodzenia w moim domu.

Przygotowywania zaczęły się około tygodnia przed Gwiazdką, wtedy razem z rodziną ubraliśmy choinkę i zaczęliśmy kupowanie prezentów i potraw. Rano w Wigilię mama przygotowywała barszcz i moczkę, później pojechaliśmy do babci, która zdążyła przygotować wszystkie potrawy. Do stołu zasiedliśmy około godziny 17. Mój dziadek odmówił modlitwę za całą rodzinę i podzieliliśmy się opłatkiem. Babcia z mamą przygotowały 12 potraw. Były to: barszcz z uszkami, pierogi z mięsem i grzybami, śledzie, makówka, moczka, zupa grzybowa z grzankami, karp, sernik, kapusta, kompot, kutia, ziemniaki i ryba po grecku. Później wszyscy odpakowywali swoje prezenty od Świętego Mikołaja, na które czekali cały rok. Ja dostałem grę LEGO Batman 3 Poza Gotham na konsolę PS3, a mój brat dostał grę Little Big Planet 3 [zdjęcia na końcu opisu]. Później poszliśmy z bratem i babcią oglądać film i babcia powiedziała takie zdanie "Święta, Święta i po Świętach". Chodziło jej o to, że wszyscy przez tydzień kupowali w sklepach produkty potrzebne na Wigilię, a została zjedzona połowa tego, co zostało kupione. Potem, kiedy wróciliśmy do domu, pod choinką znaleźliśmy inne prezenty. Dla mnie był zestaw LEGO City Mobilna Jednostka Arktyczna, a mój brat dostał LEGO City Kopalnia [zdjęcia na końcu opisu]. Do końca dnia razem z bratem składaliśmy klocki lego i oglądaliśmy telewizję razem z rodzicami. 

Wszystkiego najlepszego z okazji nowego 2015 roku życzy Dawid.

0 komentarze:

Prześlij komentarz