Wymarzone miejsce do czytania.

poniedziałek, 20 kwietnia 2015
                   Moim zdaniem, by miejsce było przyjazne czytaniu, powinno być (oczywiście według mnie) spokojne, ciche i wygodne.
            
           Takim miejscem jest kanapa w moim pokoju. Pewnego wieczoru, gdy położyłem się na niej i zacząłem czytać lekturę, nagle stała się bardzo ciekawa, a moja wyobraźnia została pobudzona tak, że historia wydała się prawdziwa (choć książka była o przygodach w Narnii). Brakowało mi jeszcze tylko czasu. Sądzę, że na osiedlach lub w parkach ławki powinny być wygodne i mieć daszek. Wtedy po deszczu nie byłyby mokre i można byłoby sobie na nich usiąść i poczytać książkę na wilgotnym podeszczowym powietrzu, które bardzo lubię. 

                  Gdyby takie ławki były zbudowane w parkach, miastach i osiedlach, może więcej ludzi czytałoby książki na co dzień, a nie kiedy mają przeczytać lekturę szkolną. Kto wie, może kiedyś będziemy kupować książki tak często jaki dziś gry.

                                                                                    Dawid

0 komentarze:

Prześlij komentarz