Moje ulubione mjejsce miejsce do czytania.

piątek, 24 kwietnia 2015
Cześć,

Chciałbym Wam opowiedzieć o ulubionym miejscu do czytania.
Takim miejscem jest moje łóżko w moim pokoju.
Jest tam spokój, dlatego mogę  skupić się na książce.
Fajne jest to, że mogę się położyć podczas czytania na moich 9 poduszkach. Są one różnej wielkości i kształtów. Najfajniejsza z nich ma namalowany wybuch.
Pokój jest fajnym miejscem do czytania, bo jak zamykam drzwi, to nikt mi nie przeszkadza. Z okien widać las, przez co przyjemnie mi się czyta. Najczęściej czytam wieczorami przed pójściem spać. Często zasypiam z książką pod głową. Szkoda, że wtedy lektury nie czytają się same :-) .
Drugim moim ulubionym miejscem do czytania jest moje krzesełko na kółkach. Kręcąc się na nim, szybko leci mi czas podczas czytania. Muszę tylko uważać, żeby nie zakręciło mi się w głowie i żebym z niego nie spadł.
 Chciałbym, żeby moje książki były zawsze ciekawe.
Kuba z Alfy

0 komentarze:

Prześlij komentarz