poniedziałek, 20 kwietnia 2015

Cześć, to ja Michał.



Ciekawą książkę przeczytasz w każdym miejscu: parku,
w domu
, a nawet w toalecie!


Ja najbardziej lubię czytać książki na huśtawce - na wsi, gdzie znajduje się domek letniskowy mojego dziadka.Huśtawka jest  cała bordowa  i ma  już ze 40 lat. Gdy miałem 3 lata, bawiłem się na niej razem z moim bratem ciotecznym. Cały czas pozostają mi wspomnienia z tamtych młodszych lat. Teraz, gdy jadę na wieś, też się tam bawię, tylko w inny sposób. Huśtawka jest bardzo duża, więc mogę się na niej położyć. Czytam na niej tylko książki, które lubię najbardziej, czyli przygodowe i fantastyczne. Obok huśtawki znajduje się ogród z kwiatami, na które spoglądam, robiąc sobie przerwy w czytaniu. Według mnie to najlepsze miejsce do czytania książek . 

Każdemu radzę znaleźć sobie takie cudowne miejsce do czytania!!!




Książki są super!





0 komentarze:

Prześlij komentarz